McDonald’s a vândut operaţiunile din România

McDonald’s România, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de restaurante, cu afaceri de circa 100 mil. euro şi cu aproape 70 de unităţi de tip fast-food, şi-a schim­bat acţionarul  în acest weekend.

Astfel, gigantul american McDonald’s a vândut operaţiunile locale către un fran­ci­zat din Malta, potrivit datelor ZF.

Grupul american îşi caută un partener care să preia franciza operaţiunilor locale, în contextul în care România este o piaţă prea mică pentru o prezenţă directă. Americanii au local 67 de restaurante cu afaceri de aproape 100 mil. euro, fiind de departe cel mai mare jucător local de pe piaţa de restaurante. McDonald’s deţine de astfel 10% din toată piaţa locală de restaurante.

Pentru Premier Capital din Malta, România devine a şasea piaţă unde compania deţine franciza McDonald’s şi va fi totodată şi cea mai mare în contextul în care local sunt deschise 67 de unităţi sub brandul fast-food. Prin com­para­ţie, în toate celelalte cinci pieţe sunt circa 60 de restaurante, potrivit site-ului Premier Capital.